Gouden connectie:

MONectY.

We gaan graag voor innovatie. In een continu veranderende (online) wereld is dat eigenlijk altijd nodig. Naast de algemene updates en nieuwe wetgevingen innoveren we ook op het gebied van ons ondersteuningsniveau. We ondersteunen klanten dagelijks bij het opzetten en onderhouden van succesvolle social mediakanalen en websites en combineren nu deze werelden: een online customer journey van begin tot eind. Vanaf het eerste contact via een advertentie op Instagram tot een aankoop in een webshop. We slaan geen stap over.

De vijf goude stappen.

Dat is onze wegnaar het ontwikkelen van onze nieuwe dienst MONectY, waarbij we klantenondersteunen bij het opstarten en onderhouden van hun online customerjourney’s. Dit doen we als volgt:

1.  Strategie
We analyseren de huidige en gewenste situatie en bouwen aan de hand daarvan de unieke en perfecte customer journey voor jouw doelgroep.

2.  Startfase
We starten met het opbouwen van de vooraf bepaalde kanalen, zoals social media en een website.

3.  Connectie
Na het opbouwen van de benodigde kanalen gaan we werken aan de technische en creatieve link tussen de kanalen.

4.  Experiment & ontwikkeling
We gaan experimenteren met verschillende soorten connecties en ontwikkelen daardoor een sterke en unieke module voor jouw organisatie.

5.  Resultaat
Uiteindelijk hebben we de online customer journey van jouw organisatie volledig ontwikkeld, waardoor jij en jouw organisatie resultaten behalen die kwalitatief, schaalbaar en effectief zijn.

Deze unieke dienst verlenen we aan meerdere klanten in verschillende sectoren. Nieuwsgierig naar met welke merken we werken?

Check onze MONectY's

MONKEY. knowledge

We denken en delen graag bij MONKEY. Met onderstaande punten proberen we je te ondersteunen bij het vergroten van je kennis over MONectY. Dit is een onderdeel van onze transparante werkwijze, waarbij jij onze stappen kan volgen en dus ook een betere controle hebt over jouw investering.



Dit is onze MONectY knowledge:

MONKEY. favicon

Onderzoeken wijzen uit dat een duidelijke connectie tussen diverse kanalen leidt tot meer conversies. Dat kunnen bijvoorbeeld ticket- of product verkopen zijn.

MONKEY. favicon

Door in kaart te brengen welke ‘journey’ jouw ‘customers’ afleggen, krijg je een beter inzicht in waar er nog verbetering mogelijk is.

MONKEY. favicon

Met MONectY is ‘half-werk’ verleden tijd. Wij beginnen vooraan en pakken direct alles goed aan!

Nieuwsgierig naar wat onze MONectY knowledge voor jullie kan betekenen?

Plan vrijblijvend 'n koffiemomentje